Sos pomidorowy palce lizać.

Weekend pod znakiem Męskiego Grania minął bardzo pozytywnie. Jestem pod wielkim wrażeniem organizacji imprezy i wszystkich artystów, który tego dnia i wieczoru wystąpili, było cudownie. Na szczególne wyróżnienie w moich oczach zasłużyły sobie DOMOWE MELODIE, nie znacie ? no to szybko musicie nadrobić braki - warto. Porwali tłumy ludzi do zabawy, niesamowity koncert, niesamowity głos i otoczka utworów, polecam gorąco. Wszystkie koncerty bardzo mi się podobały, wystąpiła Brodka&Nosowska, Hey&Brodka, O.S.T.R& Michał Urbaniak i wielu innych ale o tym zapewne napiszę oddzielny post. Warto również wspomnieć o piosenkach wykonywanych w duecie przez artystów różnych pod względem stylu i temperamentu jest to bardzo ciekawy projekt, doświadczenie dla słuchacza. Osobiście bardzo mi się podobało.

Sos pomidorowy powstał z miłości do tego owocu
własnoręcznie przyrządzony jest niesamowicie aromatyczny i smaczny.
Przekonuje do siebie nawet osoby, które nie przepadają za nim.
Można go używać do pizzy, placków ziemniaczanych i z cukinii
makaronów oraz wielu innych wymyślnych potraw, jest po prostu idealny.


Składniki:
1 puszka pomidorów bez skórek
1 cebula
1/2 papryki czerwonej
3-4 ząbki czosnku
1/2 łyżeczki pieprzu cayenne
1 łyżeczka bazylii
1 łyżeczka oregano
1/2 łyżeczki słodkiej papryki
sól i odrobina czarnego pieprzu 
1 łyżka oliwy z oliwek

Sposób przyrządzenia:
Cebulę kroimy w kostkę i wrzucamy do rozgrzanego z oliwą rondelka, dusimy 4-5 minut pod przykryciem, kroimy paprykę w drobną kostkę, dorzucamy do cebuli. Dusimy wszystko do miękkości, dorzucamy czosnek pokrojony w plasterki. Kiedy warzywa będą już miękkie dorzucamy pomidory i przyprawiamy wszystko do smaku, gotujemy razem przez ok 5 minut, następnie blendujemy do uzyskania gładkiej masy. I oto cała tajemnica tego niezwykle smacznego i aromatycznego sosu, który skusił i dał się pokochać nawet przez osobę, która nie przepada za sosami. Jego chęć posiadania przepisu i komplementy pod moim adresem mam nadzieję,że są najlepszą zachętą dla was aby wypróbować ten przepis. 
Dobrego wieczoru.


Jeszcze piosenka z Kotem w tle czyli wspomnienie minionego weekendu :)



Komentarze

  1. Miałam dużo ochotę wybrać się na Męskie Granie, ale nie było mnie wtedy w mieście- szkoda! Domowe Melodie znam i podobają mi się ich piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rok będzie kolejne Męskie Granie miejmy nadzieję,że równie dobre jak nie lepsze ! ;) A Domowe Melodie podbiły moje serce, na koncertach są WOW, WOW, WOW ! :)

      Usuń
  2. Placuszki fajne,nie jadłam nigdy z sosem pomidorowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Placuszki bardzo dobre ale to ten sos dodał im charakteru ;)

      Usuń
  3. Idealny, tylko zajadać! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. masz jakieś zdjęcia z MG? z chęcią bym obejrzała :)
    Sosik wygląda bardzo apetycznie, na pewno jest o niebo lepszy od sosów z marketów :) jak jeszcze pomidorki z własnego ogródka to już w ogóle niebo w gębie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam, nie mam, nie wiem dlaczego ale nie nosimy ze sobą aparatu ;)

      Jest genialny, dosłownie ;) jak to Adam napisała sos mistrzów :)

      Usuń
    2. to musisz ze sobą czasami aparat zabierać, by uwieczniać takie fajne chwile ;)

      Usuń
    3. mam inne pamiątki a co do zdjęć to jeszcze nie jedna fajna chwila będzie uwieczniona, Nasza również ;*

      Usuń
  5. Sos świetny, robimy podobny do słoików na zimę.
    A placuszki u Ciebie z cukinii?
    Jeszcze raz napiszę: fajnie, że miło spędzasz lato.
    Jak kotka znosi to gorąco?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Tak placki są z cukinii.

      Staramy się wykorzystywać wolny czas jak najlepiej tylko potrafimy :)

      Jakoś funkcjonuje na szczęście dla Nas mieszkamy na takim terenie,że jest dużo cienia więc ma się gdzie schować ;)

      Usuń
    2. Jak polałam któregoś dnia psa ciepłą wodą z konewki to tak się obraził... Więcej nie próbowałam, tyle, że wykapałyśmy ją EM w końcu :-) Broniła się Tośka bardzo, ale potem zadowolona była :-)

      Usuń
    3. Mój pies w domu rodzinnym też nie lubi się kąpać więc domyślam się jak musiała być obrażona ;)

      Nitka za to uwielbia wannę i kran ale jak puścimy wody więcej to ucieka :D

      raz mi się skąpała jak brałam kąpiel ^^
      urwis z Niej mały :)

      Usuń
  6. Zazdroszczę koncertu. Chętnie bym się na taki wybrała. Tak jak Mamunia ;) napisała, robimy podobny sos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rok zapraszamy na kolejną edycję M&G :)
      Jestem ciekawa co przygotują ciekawego.

      sos pomidorowy to cudo, cudo :)

      Usuń
  7. świetny sos:) fajny dodatek do wielu potraw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sos rządzi! Z nim nie przeszkadza nawet to że w tej głupiej cukinii mięsa nie było :o

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :)