Frytki z piekarnika z dodatkiem kurkumy

Mój pierwszy wpis w tym roku, ło matko zleciało !
Przepraszam moich czytelników i dziękuję, że mimo mojej nieobecności blog żyje.
Mam nadzieję, że nadal tu zaglądacie po przepisy i cieszą się one waszym uznaniem.
Małe wsparcie i motywacja w komentarzach się przyda nie ukrywam.

Z innej beczki już niedługo o ile wszystko się uda będę miała dla Was dużo fajnych wpisów, przede wszystkim zdjęć ale myślę, że będziecie zachwyceni. Jesteście ciekawi co dla Was szykuję ?
Proszę zaglądajcie na stronę !Od lipca się zacznie, mocno, mocno trzymajcie za ten projekt kciuki, dziękuję !

Wracając do przepisu:


Składniki:
około 700 g ziemniaków
3 łyżeczki suszonego oregano
3 łyżeczki ziół prowansalskich
1 - 2 łyżki kurkumy
4 - 5 łyżek oliwy z oliwek extra vergine
sól morska i świeżo zmielony czarny pieprz



Przygotowanie: Ziemniaki obieramy, płuczemy i osuszamy. Kroimy na podłużne kawałki, wrzucamy do dużej miski, posypujemy solą, pieprzem, ziołami prowansalskimi,suszonym oregano i kurkumą. Polewamy oliwą i dokładnie mieszamy składniki. Układamy na dużej blaszce jedną warstwą, zachowując odstępy pomiędzy poszczególnymi frytkami. Pieczemy przez około 20 minut w 240 stopniach, w połowie czasu należy przemieszać frytki.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Super Ola proszę koniecznie daj znać jak smakowały :)

      Usuń
  2. Robię podobnie, choć akurat nie robiłam z kurkumą. Muszę wypróbować Twój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło jeżeli wypróbujesz ten przepis :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :)