Bałtyk - wspomnienie majówki.




Ale morze to potężna dusza, nieustannie skarżąca się na jakąś wielką, nie dającą się utulić boleść, zamkniętą w nim po wsze czasy. Nigdy nie będziemy w sarnie zgłębić tej nieskończonej tajemnicy, możemy tylko wędrować z uczuciem głębokiej czci i oczarowania po jej wąskim skraju. (…) morze zna tylko jeden głos, potężny, urzekający naszą duszę swą wspaniałą harmonią (…) morze zdaje się mieć w sobie coś z potęgi niebios.   
Autor: Lucy Maud Montgomery, Wymarzony dom Ani


Majówka już za nami, ja swoją spędziłam bardzo intensywnie wśród bliskich mi osób.
Zdjęcie powyżej ukazuje piękno Morza Bałtyckiego z widokiem na Gdynię.

Nie zabrakło też rozrywki i czegoś dla wielbicieli dobrych trunków.


Mohito & ticket to ride.

dobrego wieczoru.

Komentarze

  1. i zostałem skopany w pociągi nawet. Fajnie było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej. Jak mi się marzy morze i "sfocenie" jego piękna! Zazdroszczę Ci Monia. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (; nie wiem czy pamiętasz ale moje zaproszenie jest nadal aktualne :)

      Usuń
  3. Oj, wybrałabym się nad morze:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :)