Aroniowo-malinowe Smoothie : Kwietniowe Wyzwanie Blogerek i Blogerów

Kilka słów o Smoothie:

      Smoothie jest kompozycją owoców zmiksowanych z sokiem i kruszonym lodem. Jego konsystencja przypomina mleczny koktajl, jednak klasyczny smoothie nie kryje w sobie produktów nabiałowych.
Za twórcę tego pysznego i orzeźwiającego napoju uznaje się Stephen’a Kanau’a, który jako nastolatek pod koniec lat 60 serwował mleczne koktajle w jednej z amerykańskich restauracji. Ze względu na swoje osobiste dolegliwości (alergia na białko, cukrzyca ) młody Amerykanin niestety nie mógł raczyć się napojami, które przygotowywał – postanowił więc opracować recepturę napoju, którego bazą byłyby tylko owoce.

źródło: http://spotmag.pl/?tag=smoothie-przepisy   



potrzebujemy:
szklanka mrożonej aronii 
szklanka malin mogą być mrożone
2 połówki brzoskwini  z syropu
2 kostki lodu
50 ml soku z pomarańczy
2 listki mięty
listek bazylii do dekoracji

Wszystkie składniki umieszczamy w blenderze (misce lub innym naczyniu) i miksujemy na wysokich obrotach do momentu, aż smoothie stanie się gładkie. Gotowy napój dekorujemy listkami bazylii. 



ORGANIZATORKI :

PAULINA

MARTA

ZAPROSZONE BLOGERKI I BLOGERZY :

KASIA

MAGDA

GOSIA

IWONA

EWA

JUSTYNA

MARZENA

BEATA

PATRYK I ADA

JUSTYNA

AGATA

DANUSIA 

MAGDA 

ALINA 

ANIA


Bardzo wam dziękuję za wspólną zabawę ! 

Komentarze

  1. Sądząc po składnikach to smoothie musi być wyjątkowo aromatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I chwała mu za to...:-) Pyszna jest Twoja propozycja:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo Kochana, ale mnie z ta aronia zaskoczyłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. za aronią nie jestem, ale maliny uwielbiam :) i do swojej wersji dałam jogurt grecki dla smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z aronią! bardzo ciekawy pomysł na smoothie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta aronia mnie zaskoczyła, ale brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam wygląd już pobudza kubki smakowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, niepowtarzalny kolor i zapewne smak: cirpkośc aronii, słodycz malin.
    Dziękuję i przepraszam za zamieszanie !

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie połączenie!
    dzięki za wspólną zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje smaki , muszę sobie taki przygotować, tylko chyba nigdy nie widziałam mrożonej aronii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pychotka!!!

    zapraszam na nietypowe połączenie klusek śląskich z curry! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maliny, aronia, pomarańcze - to musi być pyszne! Ja bym jednak dekorowała miętą lub melisą bo ta bazylia to mi nie do końca tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak smoothie, to ja bardzo chętnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. z aronią nigdy nie robiłam smoothie, ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :)