Domowe, expresowe lody o smaku waniliowym.

Dzisiejsza pogoda przypomina mi, że mamy wiosnę. Zrobiło się znowu bardzo ciepło i słonecznie. A ja mam zaległy wpis o lodach waniliowych, który jest idealny na taką pogodę. 


potrzebujemy:
puszka mleka skondensowanego słodzonego 530 g
500 ml śmietanki 36 %
łyżka ekstraktu waniliowego// pasty z wanilii
pestki z 1 laski wanilii

Mleko wlewamy do głębokiej miski, dodajemy śmietankę, ekstrakt z wanilii i pestki. Całość miksujemy mikserem na najwyższych obrotach przez ok 5 minut. Masę, która nam powstała przelewamy do szczelnego naczynia i wstawiamy do zamrażalki na całą noc. Gotowe lody podajemy na różne sposoby. W moim przypadku w pucharku razem z musem truskawkowym i miętą.


Komentarze

  1. te lody muszą byc mega pyszne :) przepis kradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wreszcie spróbować zrobić własne lody, po co się ograniczać tym, co mają w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak lody idealne na teraz na upalne dni :-)
    zapraszam do mnie na konkurs :-)
    http://kuchniaipodroze.blogspot.com/2014/06/konkurs-z-firma-graal.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam!:) Tak swoją drogą zajadam się teraz truskawkami;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smacznego ! :) Ja jutro sobie kupię, bo mam na nie, taką ochotę ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :)