czwartek, 24 marca 2016

Coś dla duszy i ciała czyli, moja krótka historia

Na początku stycznia zdecydowałam, że zacznę bardziej dbać o swoją duszę i ciało. Zaczęłam od małych ale jak ważnych kroków, zmiany trybu żywienia. Więcej warzyw, ryb, kasz mniej mięsa. Więcej wody i ruchu ! Słodycze dla mnie, prawie nie istnieją. Mój organizm się ich nie domaga. Jem racjonalnie, wszystko to, na co mam ochotę. Moje samopoczucie zmieniło się o 180% wygląd również! W międzyczasie postanowiłam też zmienić pracę, która sprawiała, że źle funkcjonowałam i czułam się nieszczęśliwa. Udało się, spełniłam swój cel. Obecnie pracuję w pracy moich marzeń! Spełniam się, uczę nowych rzeczy. Odczuwam szczęście, to ważne w życiu!


Dodam, że codziennie rano gotuję obiady do pracy tzw ‪#‎lunchbox‬-y i tak, mam motywację !


Robię obecnie dwa wyzwania deskę i krzesełko (tak, to ćwiczenia (: ) dzisiaj 7 dzień, dobrze jest ! :)

Miłego czwartku!

2 komentarze:

  1. fajnie czytać, ze jesteś szczęśliwa :) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo ! :) Tak, jest jak się spełni cel o który walczyliśmy, do którego dążyliśmy ;) Dziękuję !

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :)