czwartek, 5 grudnia 2013

rok minął jak jeden dzień.

Z wielką radością mogę napisać, że dzisiaj mija rok jak Niteczka jest z nami.
Nasza Mała Wielka radość pojawiła się u nas za sprawą mojej przyjaciółki i jej siostry
będę wam wdzięczna dziewczyny do końca za ten cudowny prezent na mikołajki.
Niteczka jest jedyna w swoim rodzaju, charakterna jak również towarzyska z niej bestia.
Nie raz nas zadziwiła swoim postępowaniem i jeszcze pewnie nie raz nas zaskoczy.






Nasz Nicpoń ! :)
dobrego wieczoru 

10 komentarzy:

  1. Najcudowniejszy prezent świata! Fajnie macie z nią :) I by takich wspólnych lat było jak najwięcej!
    ps. ale się wystraszyłam jak zobaczyłam ostatnie zdjęcie! Spryciula z niej! Jak bym się bała że w takiej sytuacji Andrzej mi spierniczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna koteczka <3 i ma super rodziców ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie glaski i buziaczki dla malej jubilatki. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale misiaaaak! :) Pola jest u mnie dokładnie 5 miesięcy i 4 dni :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasz Trolll :D I to taki mały jeszcze :D :D :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :)