poniedziałek, 9 grudnia 2013

Projekt z Make Beauty By

Ostatnio pisałam, że szykuje się projekt z inną blogerką. Czas pokazać efekty naszego spotkania i tego jaką przeszłam metamorfozę jedynie za pomocą makijażu. Zapraszam was na makijaż al'a Pani Śnieżynka jak pięknie określiła to Ola z Make Beauty By.


na pełną relację z tego co się działo na poszczególnych etapach makijażu odsyłam na bloga Oli czyli http://makebeautyby.blogspot.com/2013/12/bekitne-oko.html
serdecznie polecam !


błękitne oko 


na co dzień o ile w ogóle maluję się bardzo delikatnie, nie podkreślam tak bardzo oczu 
dlatego koncepcja bardzo mi się spodobała i była dla mnie miłym zaskoczeniem.


na tym zdjęciu M mówi, że jesteśmy z Olą do siebie podobne :) 


My - zdjęcie, które mnie rozczula.

Jeszcze kilka słów o samej autorce makijażu. Ola jest cudowną, bardzo ciepłą kobietą, cierpliwą i mającą wiele pomysłów, które realizuje czego przykładem jest nasze spotkanie jakże sympatyczne. Mam nadzieję, że będzie jeszcze ich wiele. Dziękuję Ci Oleńka za ten miły wspólnie spędzony czas. 

na koniec jeszcze Niteczka, nie mogę się powstrzymać ! 


dobrego wieczoru

11 komentarzy:

  1. Chociaż nie lubię niebieskiego makijażu to na Tobie wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo ładny i pasuje Ci kolor niebieski, ja też mam ciemne włosy i oczy a jak pomaluje się na niebiesko wyglądam... tragicznie najdelikatniej mówiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz w tym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczy można na prawdę pięknie podkreślić, bardzo ci pasuje taki kolor :)
    A Niteczka to ma dobrze, cały fotel dla niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczy piękne i bez makijażu, ale usta jakie :) Kociak to ma dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że Ci się podobało :) mam nadzieję, że będziesz ćwiczyć i sama zrobisz taki make up :) zachęcam każdą z Was do zabawy z makijażem :) zapraszam na mój blog, tam nieco podpowiedzi jak sobie z tym wszystkim radzić i jakie kosmetyki kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijażyk, bardzo Ci do oczu pasuje :)

    No i nitka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, aż miło popatrzeć: na Was i Kudłacza także:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :)