niedziela, 27 października 2013

Jestem kotem pracującym...


Jestem kotem pracującym i żadnej pracy się nie boję.
Obecnie uczę się programowania od najlepszych
czyli mojego ukochanego pana :)


przyznam się,że całkiem nieźle mi to idzie
mimo,że daleko mi jeszcze do mojego nauczyciela. 


Bardzo się jednak staram. Czasami przerywam naukę 
dla chwili wytchnienia lub też zostaje rozproszona 
przez moją panią. Odwracam się wtedy w jej stronę 
lekko poirytowana.


Innym razem znów usypiam wtulona w klawiaturę na kolanach
u mojego pana. Czuję się tutaj bezpieczna. 
I tak mijają nam wspólnie spędzone dni.


Mam jeszcze małą niespodziankę, którą wyszperałam 
w folderze z filmami o mnie.

miłego oglądania :)

video


19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cudak nie z tej ziemi, nasza ukochana.

      :)

      Usuń
  2. O, przepraszam bardzo, koty nie mają panów tylko łaskawie pozwalają ze sobą mieszkać i się wielbić ;))
    Ten "szalej" z filmiku sprawił, że się popłakałam ze śmiechu :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak Kasiu wszystko się zgadza ja jestem tylko otwieraczem do konserw a Michał dwunogiem do zabawy :D

      Ten filmik był dawno, dawno temu nagrany, ukazuje jakim Małym Wredolkiem była Niteczka ;d

      Charakterne to Nasze Kocię :))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj Paulinko, kiedy jest słodziakiem to jest ale jak się wkurzy to nie ma przebacz ;)

      ma charakterek koteczek, Michał się śmieje,że po mamusi ;))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Ewo ;)
      Nitka była moją małą miłością a teraz jest dużą.
      Moje serduszko ukochane :)

      Usuń
  5. ojej *.* moja Pola to komputer ma za łóżko :D

    zapraszam na jabłkowego omleta ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :)