niedziela, 22 września 2013

Misz - masz kulinarny i Nasze święto.

21 września minęła nam druga rocznica związku.
Data bardzo ważna dla mnie i mojego ukochanego.
W tym dniu wszystko się zmieniło, zmieniło na lepsze.

Oboje przeżyliśmy rewolucję życiową,
tym trudniejszą,że znaliśmy się bardzo krótko
a los chciał nas rozłączyć na pół roku.
Intensywne dwa tygodnie i półroczna rozłąka.
Przetrwaliśmy i jest cudownie.
Lepszego życia nie mogłam sobie wymarzyć,
życia u boku tak cudownego mężczyzny
z którym wszystkie troski są łatwiejsze do zniesienia
a radość mnoży się razy dwa.

dziękuję za to, że jesteś blisko mnie.


Przysięgam pomagać Ci kochać życie, tulić Cię z czułością i mieć cierpliwość której potrzeba w miłości. Mówić gdy słowa są potrzebne i milczeć gdy są zbędne..
I grzać się ciepłem Twojego serca, które zawsze będzie moim domem.


Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, jeśli się ją dzieli



Wrzesień to dla mnie czas wysokich obrotów, wyższych niż w okresie letnim.
Dlatego wrzucam kilka zdjęć z ostatnich kulinarnych wariacji, mam nadzieję, że w krótkim czasie napiszę coś więcej o tych potrawach, proszę uzbrójcie się w cierpliwość i wyrozumiałość ew. napiszcie jaki przepis w pierwszej kolejności chcielibyście aby został dodany na bloga :)

1


2


3


4


przepraszam za jakość zdjęć były robione tabletem ponieważ aparaty się rozładowały jak na złość.

dobrego wieczoru !

19 komentarzy:

  1. gratulacje i dalszego szczęścia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochani, gratuluję i życzę wszystkiego co najsłodsze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę,abyście byli ze sobą najszczęśliwsi na świecie!!!A odnośnie przepisu,to zaciekawiło mnie danie w kokilkach na pierwszej fotce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś bardzo dziękujemy mamy nadzieję, że właśnie tak będzie :)

      ach te kokilki.. ;)

      Usuń
  4. gratulacje i wszystkiego najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duuuuuo szczęścia i niekończącej się miłości życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu serdecznie dziękujemy za piękne życzenia :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja też Sandruś ja też szczególnie uwielbiam tego Pana na nim ^^

      Usuń
  7. Pięknie opisałaś Wasze uczucie ! Życzę Wam, wciąż z wielką energią i radością o nie dbali !
    A jeśli chodzi o kulinaria to stawiam w pierwszej kolejności na zdjęcie pierwsze.
    Buziaki Moniko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Aniu postaramy się ze wszystkich sił aby Nasze szczęście i miłość każdego dnia była silniejsza i intensywna :)

      całuję

      co do przepisu , będzie zapewne w piątek :)

      Usuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia, zarówno te przedstawiające Was, jak i kulinarne:) Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :)