Dwukolorowy krem z brokułów, pomidorów i papryki

Propozycja szybkiego obiadu na dzisiaj to dwukolorowy krem z brokułów, pomidorów i papryki. Ostatnio czas ucieka mi przez palce ale nie dlatego,że jest mało produktywny wręcz odwrotnie. Ostatnio, głodna,zmoknięta i wyziębiona wpadłam do domu z wielkim głodem. Postanowiłam zrobić coś na szybko zanim mój ukochany wróci z pracy, tak abyśmy, mogli razem zjeść jak każdego dnia wspólny posiłek. Wymyśliłam zupę krem z brokułów z pomidorami i odrobiną papryki. 


brokuł
6 pomidorów 
puszka pomidorów bez skórki
0,5 l wywaru warzywnego
przyprawy według uznania
( pieprz kolorowy, oregano, bazylia, czubryca zielona, chilli itd.)
suszone pomidory z ziołami i serem
( w proszku )
5-8 łyżek śmietanki 30%
1 łyżka masła
gałka muszkatołowa
cebula
czosnek


Obrane ze skórki pomidory miksujemy w garnku razem z wcześniej usmażoną papryką i cebulą, dodajemy łyżkę masła i gotujemy na wolnym ogniu, mieszając od czasu do czasu, aż wszystkie składniki się połączą, a zupa zacznie wrzeć. Dodajemy przyprawy łącznie z suszonymi płatkami pomidorów z ziołami i serem. Oczywiście wszystko gotujemy w 250 ml wywaru z warzyw.


brokuły gotujemy następnie miksujemy razem z wywarem warzywnym i dodajemy przyprawy, sól, pieprz kolorowy,odrobinę gałki muszkatołowej, czosnek i 5 łyżek śmietanki 30%. Miksujemy jeszcze raz. Doprowadzamy do wrzenia. 

Nakładamy zupy na jeden talerz i cieszymy się cudownym smakiem.


Zostałam wycałowana po rękach za tą zupę :)
to dla mnie największe 'słowa' uznania,że była pyszna.

spokojnej nocy.

Komentarze

  1. Bardzo lubię zupy-kremy,a pomidorowy jest pyszny,choć z brokułami jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam Ci gorąco Agnieszko ! :)
      Zupa krem z pomidorów z dodatkiem papryki i brokuła jest cudowna :)

      Usuń
  2. Też nigdy nie próbowałam takiego połączenia. Czas to zmienić :)
    Wygląda pysznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. No to szybko, trzeba to zmienić ;)
      Zupa jest na prawdę expresowa :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł Moniko, na pewno go wykorzystam. Zwłaszcza, że brokuły lubimy, a przecierów u mnie dostatek.
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję ;)
      Ja też bardzo lubię każdy ze składników.
      Widziałam właśnie,że robiłyście przeciery, pracusie z Was kobietki ;)

      Oj oby była miła, ja znowu chodzę jakaś taka wczorajsza.
      Nie lubię za to jesieni, co chwile jestem zakatarzona.

      miłego Aniu :*

      Usuń
  4. fajne połączenie:) wszystkie warzywka lubię, ale jeszcze nie łączyłam brokuła z pomidorami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem,że się powtarzam ale jeszcze raz to napiszę gorąco polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry, jestem zainteresowana współpracą z Pani blogiem, proszę o kontakt:) wspolpraca@armadeo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie! Idealne danie w ponury, zimny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam kocham kremy :D musiało być pyszne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :)