Black Black Heart i zapowiedź jutrzejszego wpisu kulinarnego

Ostatnio mało czasu poświęcam na bloga. Wchodzę tu, zaglądam do was, czytam, czasami komentuję wpisy. Nie mam za to motywacji aby robić wpisy, mam nadzieję, że to się niedługo zmieni bo lubię przebywać w waszym towarzystwie w taki właśnie sposób, tutaj, w tej internetowej rzeczywistości. Dzisiaj tylko krótki wpis POLECAJĄCY niesamowity kawałek oraz jutrzejszy wpis kulinarny czyli kurczaka cytrynowego z ryżem. Zapraszam i życzę miłego wieczoru !


Black Black Heart (Slow Version) - David Usher


Komentarze

  1. Moniko, ja Ci życzę, żebyś odpoczęła, nabrała sił, nowych inspiracji, czasem nie trzeba się do niczego zmuszać.
    Oczywiście zaglądać do Ciebie bardzo lubię i nie zmieni tego fakt, że mało czasu poświęcasz swojemu blogowi :- )
    Mam nadzieję, że dobrze minął Ci weekend?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, masz rację, czasem nie trzeba się do niczego zmuszać. Dziękuję ;*

      Weekend minął pod znakiem zakupów. Dorobiłam się trzy poziomowej doniczki na zioła. Powoli myślimy nad remontem mieszkania, szukamy inspiracji. Piękne meble wczoraj widzieliśmy i to, co kocham najbardziej cudowne obrazy w tym przypadku zwierzęta były głównym wątkiem. Pomijając weekendowy shoping przewijała się jeszcze nauka a dokładniej pisanie esejów na tematy trudne. A jak u Ciebie ? Słoneczko wyszło zza chmur ? :)

      Usuń
  2. Ostatnio grzało tak bardzo, że mój ogród tęskni już za deszczem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak źle i tak nie dobrze ;)

      najlepsza jest optymalna pogoda, o ! :)

      Usuń
  3. Życzę wytrwałości!Ja tez jestem z Wami od nie dawna i bardzo często nie mam czasu na nowe wpisy,choć staram się jak mogę.
    Najważniejsze to podchodzić do tego entuzjazmem,nie robic nic na siłę,żeby tylko coś dodać.

    Kurczak wygląda bardzo apetycznie:))
    aktualnie w mojej diecie króluje białe mięso.

    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak ;)
      Ważne jest aby czerpać z tego przyjemność ! Również życzę wytrwałości i czerpania dużo przyjemności z blogowania ;)
      Nowych fajnych kontaktów i wszystkiego co najlepsze.

      :)
      dobry wybór.

      pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Rozwijasz się w coraz lepszym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło wiedzieć i dziękuję
      staram się oj staram. Przede wszystkim dla Michała ale też dla samej siebie bo fajnie jest odkrywać nowe smaki ;)

      kocham gotować i jeść mmm :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :)