Moja nominacja :)

Zostałam nominowana przez:

www.magnolia-rozmaryn.blogspot.com

Bardzo dziękuję za docenienie tego co robię i  oczywiście co za tym idzie wyróżnienie!


Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania jakie otrzymałam to:
1. Na co zwracasz uwagę poznając nowych ludzi?
Na mowę ciała, komunikację niewerbalną.
2. Czy uważnie przeglądasz blogi, których jesteś obserwatorem?
Staram się uważnie śledzić blogi osób, które zainteresowały mnie w jakiś sposób.
3. Jak ważne jest to co jesz?
“Let your food be your medicine, and let your medicine be your food.” Hippocrates. Czyli jak można się domyśleć bardzo ważne ! :)
4. Czy na co dzień używasz półproduktów?
Staram się tego nie robić i raczej nie używam chyba,że jestem zmuszona do tego.
5.Co robisz, żeby żyć bardziej eko?
segregacja śmieci przychodzi mi tylko do głowy.
6.Masz swój ulubiony smak?
ciężko jest wybrać jeden ulubiony smak z pośród tak wielu... :)
7.Co przyczyniło się do założenia przez Ciebie bloga?
Było kilka przyczyn jedną z nich była moja przyjaciółka, która stwierdziła, że warto się podzielić z innymi moją pasją do gotowania. Blogowanie daje mi radość i kolejne inspiracje, siłę do działania i przede wszystkim nowe znajomości, które bardzo mnie cieszą bo przecież fajnie jest dzielić się z innymi ludźmi swoją pasją.
8.Gdybyś mogła być kimś innym to chciałabyś być...
Najważniejsze to być Sobą i czerpać z tego małe i większe przyjemności ! :)
9.Ulubione bądź wymarzone miejsce na urlop?
wszędzie tam gdzie mój ukochany - nie ważne czy to las czy pole czy też Malediwy ;)
10. Najlepszy film jaki widziałaś?
Ciężkie pytanie... myślę, że film który pamiętam do dziś i miał duży wydźwięk oraz skłonił do dużej refleksji to 'Nietykalni'
11. Książka do której wciąż wracasz?
Mały Książę

Blogi, które nominuję:
http://fiordywkuchni.blogspot.com/
http://myhometavern.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Co cenisz w drugim człowieku ?
2. Jakie jest Twoje marzenie kulinarne ?
3. Ulubiona postać z dzieciństwa ?
4. Jak spędzasz wolny czas?
5. czy posiadasz zwierzaka ?
6. Co Ci sprawia radość?
7. Dokończ zdanie: Chciałabym/bym kiedyś...
8. Cecha charakteru, której w sobie nie lubisz?
9.  Podaj piosenkę , która ma dla Ciebie ważne znaczenie i napisz dlaczego ?
10. Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogowaniem ?
11.Cecha charakteru, którą najbardziej w sobie lubisz?

Nie było wcale tak łatwo zrobić nominacje ale udało się w końcu ! :)

pozdrawiam i życzę miłej zabawy ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :)